Sprawdź czy model telefonu Twojego Dziecka jest kompatybilny z aplikacją Bezpieczny smartfon
Poniżej znajdziesz aktualną listę [stan na 03.2023r.] modeli telefonów, które są kompatybilne z aplikacją „Bezpieczny smartfon”, którą należy zainstalować na telefonie chronionym. Pamiętaj, że kreatywność Twojego dziecka nie zna granic, dlatego pomimo dołożenia wszelkich starań, by zapewnić niezawodność aplikacji, nie gwarantujemy, że Twoja pociecha nie znajdzie sposobu na obejście niektórych blokad ustawianych przez usługę.
Na wskazanych modelach (urządzenie Dziecka) aplikacja powinna działać prawidłowo:
I. Lista urządzeń, na których gwarantujemy działanie aplikacji dla Dziecka:
- Google Pixel 3
- Google Pixel 4
- Google Pixel 5
- Huawei Mate 10 Lite
- Huawei P30
- Motorola G7 Play
- Motorola G7 Power
- One Plus 8
- Samsung Galaxy A51
- Samsung Galaxy A8
- Samsung Galaxy Note 20
- Samsung Galaxy Note 9
- Samsung Galaxy S10e
- Samsung Galaxy S20
- Samsung Galaxy S21+
- Samsung Galaxy S6
- Samsung Galaxy S8
- Samsung Galaxy S9
- Xiaomi Redmi Note 7
- Xiaomi Redmi Note 8
- Xiaomi Redmi Note 8T
- Xiaomi Redmi Note 9
II. Lista urządzeń, na których aplikacja powinna działać prawidłowo (nadal w naszych testach):
- Google Pixel 3a XL
- Huawei Nova 3
- Huawei P Smart
- Huawei P smart + 2019
- Huawei P smart Z
- Huawei P20 Lite
- Huawei P30 Lite
- Huawei P30 Pro
- Huawei P9 Lite 2017
- Huawei P10 Lite
- Huawei P9 Lite
- OPPO Reno 4 Lite
- Samsung Galaxy A10
- Samsung Galaxy A71
- Samsung Galaxy A40
- Samsung Galaxy A41
- Samsung Galaxy A50
- Samsung Galaxy A70
- Samsung Galaxy J7 2017
- Samsung Galaxy M21
- Samsung Galaxy S7
- Vivo Y20 (V2027)
- Vivo Y70
- Xiaomi Mi 9T
- Xiaomi Redmi 8
- Xiaomi Redmi 9
- Xiaomi Redmi Note 4
- Xiaomi Redmi Note 8 Pro
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro
Informacje dodatkowe:
Jeśli na powyższej liście nie znalazłeś telefonu swojego Dziecka – nie martw się! Cały czas poszerzamy ofertę wspieranych urządzeń, już wkrótce do listy dołączą kolejne modele.
Jeśli mimo posiadania wspieranego modelu telefonu zauważasz, że blokady zdefiniowane w aplikacji Rodzica aktywują się z opóźnieniem na telefonie Dziecka, powodem tego może być spadek wydajności telefonu, z którego korzysta Dziecko. Czas uruchomienia blokady powinien wynosić tyle ile zazwyczaj zajmuje uruchomienie aplikacji/gry (od kilku do kilkudziesięciu sekund).
Gdy telefon użytkowany jest dłuższy czas, zainstalowane aplikacje mogą się nie uruchamiać, nie działać prawidłowo, zawieszać się albo działać z opóźnieniem. Na spadek wydajności telefonu wpływ może też mieć brak miejsca w pamięci urządzenia, brak aktualizacji oprogramowania telefonu lub niestabilne połączenie z Internetem.
Im więcej na urządzeniu aplikacji, zdjęć, filmów, SMS-ów, tym większe obciążenie dla telefonu, a co za tym idzie obniżenie jego wydajności. Zainstalowane na telefonie aplikacje często uruchamiają procesy w tle, których działanie nie jest widoczne na pierwszy rzut oka, natomiast pochłania to zasoby i spowalnia telefon.
Im więcej pamięci jest wykorzystane, tym wolniej działa telefon, dlatego do prawidłowego i sprawnego działania aplikacji „Bezpieczny smartfon” zalecamy pozostawienie co najmniej 30% wolnej pamięci. Ponadto jak największą ilość danych zalecamy przechowywać na karcie pamięci, aby nie obciążać tej wbudowanej – telefonu.
Wiele aplikacji aktualizuje się automatycznie. Im więcej aktualizacji dokonuje się w tym samym czasie, tym bardziej spowalnia to również pracę telefonu i dostępność Internetu.
To tylko niektóre przyczyny, dla których urządzenie może wolniej reagować na ustalone blokady i limity. Czas pokazania się blokady czy uruchomienia konkretnej funkcji w aplikacji „Bezpieczny smartfon” zależy od bardzo wielu czynników związanych z konkretnym modelem telefonu, na które jako producent aplikacji nie mamy wpływu.