Jak zacząć
Lokalizujesz jak Tobie wygodniej: za pomocą SMS,
i aplikacji mobilnej na dowolnym urządzeniu.
Pierwszy telefon
Twojego dziecka
Poznaj wielofunkcyjny smartwatch GPS dla dzieci z funkcją wideorozmowy i nielimitowanymi minutami na połączenia.
Poznaj zegarekLokalizuj telefony
Usługa umożliwia lokalizowanie telefonów komórkowych. Bliski wyraża zgodę na namierzanie telefonu przez wysłanie jednorazowego SMS'a.
Otrzymuj powiadomienia
Definiuj strefy, w których Bliscy przebywają najczęściej np. dom, praca, szkoła.
Otrzymuj automatyczne SMS'y, gdy znajdą się na miejscu lub je opuszczą.
Upewnij się gdzie był Bliski
Miej pewność, że Bliski przebywał w bezpiecznych miejscach. Aplikacja pokazuje położenie na mapie z dużą dokładnością. Dzięki temu zawsze wiesz, gdzie znajdują się osoby, które chronisz.
Reaguj w razie zagrożenia
Wezwanie pomocy trafi do Ciebie
oraz do wszystkich wskazanych osób.
Chroń Bliskich w sieci
Ustalcie wspólnie limity czasu korzystania z internetu i aplikacji. Blokuj nieodpowiednie treści i monitoruj filmy, które ogląda na YouTube.
Dyskretna lokalizacja
Jeśli chcesz tylko sprawdzać Gdzie Jest Bliski bez opcji ochrony jego telefonu w sieci to nie musisz instalować żadnego dodatkowego oprogramowania na jego telefonie. Namierzana jest karta SIM dzięki czemu Bliski nie dostaje informacji o tym, że jest lokalizowany, a bateria na jego telefonie nie jest zużywana.
Cennik
Pakiet Standard*
-
Nielimitowana ilość żetonów
lokalizacyjnych - Aplikacja SOS
-
Lokalizowanie Bliskich i wyznaczanie
1 strefy bezpieczeństwa - Sprawdzanie lokalizacji do 30 dni wstecz
Pakiet Premium
-
Nielimitowana ilość żetonów
lokalizacyjnych - Aplikacja SOS
-
Lokalizowanie Bliskich i wyznaczanie
3 stref bezpieczeństwa - Sprawdzanie lokalizacji do 30 dni wstecz
-
Limitowanie korzystania z telefonu
i aplikacji - Limit dzienny korzystania z www
-
Dane o aktywności telefonu dziecka
(bieżący tydzień)
Pakiet Bezpieczna Rodzina (VIP)
-
Nielimitowana ilość żetonów
lokalizacyjnych - Aplikacja SOS
-
Lokalizowanie Bliskich i wyznaczanie
5 stref bezpieczeństwa - Sprawdzanie lokalizacji do 90 dni wstecz
-
Limitowanie korzystania z telefonu
i aplikacji - Limit dzienny korzystania z www
-
Dane o aktywności telefonu dziecka
(4 tygodnie wstecz) - Historia stron www i YouTube
- Blokada telefonu dziecka
Zamawiam ofertę Pakiet Standard
- Wyślij SMS o treści:
- STD
- na numer:
- 8082
Informacje dla konsumenta przed zawarciem umowy.
Główne cechy świadczenia.
Przedmiotem umowy jest korzystanie z usługi subskrypcyjnej Gdzie Jest Bliski w opcji STANDARD. Usługa umożliwia otrzymywanie informacji o lokalizacji osób bliskich, które wyraziły odpowiednią zgodę, poprzez SMS-a, stronę www oraz aplikację mobilną. Wynik lokalizacji prezentowany jest na mapie lub wysyłany użytkownikowi w wersji tekstowej poprzez SMS-a. W ramach usługi w opcji Gdzie Jest Bliski STANDARD użytkownik co miesiąc otrzymuje nielimitowaną lokalizację.
Dane przedsiębiorcy.
Locon Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, adres ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Szczecin – Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000132823, o kapitale zakładowym 1 000 000,00 zł, NIP 852-10-13-334;
Adres do składania reklamacji.
Locon Sp. z o.o., ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin.
Cena świadczenia.
Pakiet cykliczny Gdzie Jest Bliski STANDARD, opłata pobierana jest co cykl rozliczeniowy trwający 7 dni (168 godzin) i wynosi 3,50 zł. Użytkownik korzystający z usługi po raz pierwszy, przed wejściem w okres płatny uzyskuje bezpłatny okres promocyjny trwający 14 dni od włączenia usługi (336 godzin). Cena nie obejmuje opłat za korzystanie z transferu danych potrzebnego do włączenia i korzystania z usługi (opłaty według obowiązującego abonenta cennika usług telekomunikacyjnych).
Podwyższone koszty korzystania ze środka porozumiewania się na odległość.
Nie dotyczy.
Sposób i termin zapłaty.
Zapłata za świadczoną przez Locon usługę będzie następować po włączeniu usługi i upływie okresu promocyjnego: co 7 dni poprzez zadysponowanie środków udostępnionych uprzednio na potrzeby usług telekomunikacyjnych przedpłaconych (użytkownicy ofert na kartę) albo przez opłacanie faktur rozliczanych w cyklach wynikających z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych użytkownika z Plus (użytkownicy ofert z abonamentem, w tym ofert mix).
Sposób i termin spełnienia świadczenia.
Locon spełni świadczenie - poprzez umożliwienie lokalizowania bliskich, którzy wyrażą odpowiednią zgodę - natychmiast po zawarciu umowy o świadczenie usługi Gdzie Jest Bliski w wybranej przez użytkownika opcji i wyrażeniu przez użytkownika zgody na rozpoczęcie świadczenia przed upływem 14 dni od zawarcia umowy.
Trwanie i wypowiedzenie umowy.
Jeśli konsument nie wyraził zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 30 dni, usługa jest mu włączana po upływie 30 dni. Po wyrażeniu zgody usługa jest włączana natychmiast. W przypadku pierwszej aktywacji usługi umowa jest zawarta na okres promocyjny trwający 14 dni od momentu włączenia usługi, a następnie ulega automatycznemu przedłużaniu na kolejne płatne okresy tygodniowe (trwające 168 godzin). W przypadku drugiej lub kolejnej aktywacji usługi, umowa jest zawarta na płatny okres tygodniowy od momentu włączenia usługi, a po jego upływie automatycznie przedłuża się na kolejne płatne okresy tygodniowe. Użytkownik może wypowiedzieć umowę i wyłączyć usługę w każdym momencie ze skutkiem na koniec danego okresu tygodniowego, a w przypadku okresu promocyjnego - ze skutkiem na koniec okresu promocyjnego) pod warunkiem złożenia dyspozycji wyłączenia usługi wcześniej niż 2 godziny przez upływem danego okresu. W przypadku złożenia wypowiedzenia później niż 2 godziny przed upływem danego okresu, umowa może zostać przedłużona o kolejny okres i zakończyć obowiązywanie dopiero z upływem kolejnego okresu tygodniowego. Przed włączeniem usługi użytkownik może wypowiedzieć umowę i wyłączyć usługę ze skutkiem natychmiastowym. Wyłączyć usługę (wypowiedzieć umowę) można przez wysłanie z numeru telefonu, dla którego aktywowano wcześniej usługę, wiadomości SMS na numer 8082 o treści „STOP STANDARD” (koszt SMS wg sieci), poprzez wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu się do portalu www.gdziejestdziecko.pllub poprzez Biuro Obsługi Klienta Plus Usługa ulega także wyłączeniu z chwilą, z którą użytkownik przestaje być stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Plus.
Funkcjonalność treści cyfrowych.
Treści cyfrowe w ramach usługi dostarczane są poprzez transmisję danych oraz SMS. Użytkownik może obejrzeć sprawdzane lokalizacje w czasie, w którym ma włączoną usługę, dowolną liczbę razy na nielimitowanej liczbie następujących urządzeń: smartfon, tablet, komputer osobisty (PC). Warunkiem lokalizowania osób bliskich w usłudze jest wyrażenie przez lokalizowane osoby zgody na przetwarzanie przez Locon danych o ich lokalizacji i udostępnianie tych informacji użytkownikowi.
Interoperacyjność treści cyfrowych.
W celu korzystania z usługi za pośrednictwem stron internetowych lub urządzeń mobilnych, konsument powinien posiadać: a) komputer osobisty z aktualną wersją systemu operacyjnego Windows lub Mac iOS z przeglądarką internetową Internet Explorer ( w wersji 8 lub nowszej) lub Google Chrome (w wersji 14.0. lub nowszej) lub Opera (w wersji 11.1 lub nowszej) lub Mozilla Firefox (w wersji 3.5 lub nowszej) lub Safari (w wersji 3.2.2 lub nowszej), ekranem o rozdzielczości 1130X540 lub b) smartfon lub tablet z systemem operacyjnym Android (w wersji 2.3.3 lub nowszej), Windows Phone (w wersji 8 lub nowszej) lub iOS (w wersji 5 lub nowszej) i pobraną aplikacją mobilną właściwą dla danego systemu operacyjnego. Do korzystania z usługi na komputerze lub urządzeniu mobilnym konieczne jest połączenie danego urządzenia z Internetem (zalecana przepustowość co najmniej 320kb/s).
Procedura rozpatrywania reklamacji.
Użytkownik może złożyć reklamację dotyczącą wykonania umowy. Reklamacje mogą być składane w terminie 13 miesięcy od momentu, w którym miało miejsce zdarzenie będące przedmiotem reklamacji. Reklamacje można zgłaszać telefonicznie, pisemnie (osobiście, pocztą – na adres do reklamacji wskazany powyżej). Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię, nazwisko i numer telefonu (MSISDN), z którego użytkownik korzystał, określenie usługi oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń wraz z żądaniem związanym ze składaną reklamacją. Reklamacja składana pisemnie powinna zawierać ponadto adres korespondencyjny konsumenta. Locon ustosunkuje się do reklamacji w terminie 30 dni kalendarzowych. Zgłoszenie reklamacji nie wpływa na możliwość dochodzenia roszczeń przez użytkownika na zasadach określonych przez właściwe przepisy prawa.
Odstąpienie od umowy.
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od zawarcia umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w punkcie “Obowiązek zapłaty przez konsumenta poniesionych przez przedsiębiorcę uzasadnionych kosztów”. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, konsument musi poinformować Locon o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, załączonego do ustawy o prawach konsumenta i przytoczonego poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby konsument wysłał informacje dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Po odstąpieniu umowa będzie uważana za niezawartą.
Wzór formularza odstąpienia od umowy (w oparciu o ustawę o prawach konsumenta):
Adresat | Locon Sp. z o.o. ,ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin |
Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (*) umowy dostawy następujących rzeczy (*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy (*)/o świadczenie następującej usługi | |
Data zawarcia umowy (*)/odbioru (*) | |
Imię i nazwisko konsumenta (-ów) | |
Adres konsumenta (-ów) | |
Podpis konsumenta (-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) | |
Data |
Koszty zwrotu rzeczy.
nie dotyczy
Obowiązek pokrycia kosztów przez konsumenta.
Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia usługi przed upływem 14 dni od zawarcia umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.
Okoliczności utraty prawa odstąpienia od umowy.
nie dotyczy
Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
nie dotyczy
Dodatkowe gwarancje.
Locon nie udziela dodatkowych gwarancji dotyczących świadczonej usługi.
Kaucja.
nie dotyczy
Pozasądowe dochodzenie roszczeń.
Konsument ma możliwość uzyskania bezpłatnej informacji prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, a także skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (więcej informacji na www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”).
Więcej informacji w Regulaminie Usługi Gdzie Jest Dziecko.
Zamawiam ofertę Pakiet Premium
- Wyślij SMS o treści:
- PRE
- na numer:
- 8082
Informacje dla konsumenta przed zawarciem umowy.
Główne cechy świadczenia.
Przedmiotem umowy jest korzystanie z usługi subskrypcyjnej Gdzie Jest Bliski w opcji PREMIUM. Usługa umożliwia otrzymywanie informacji o lokalizacji osób bliskich, które wyraziły odpowiednią zgodę, poprzez SMS-a, stronę www oraz aplikację mobilną. Wynik lokalizacji prezentowany jest na mapie lub wysyłany użytkownikowi w wersji tekstowej poprzez SMS-a. W ramach usługi w opcji Gdzie Jest Bliski PREMIUM użytkownik co miesiąc otrzymuje nielimitowaną lokalizację.
Dane przedsiębiorcy.
Locon Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, adres ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Szczecin – Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000132823, o kapitale zakładowym 1 000 000,00 zł, NIP 852-10-13-334;
Adres do składania reklamacji.
Locon Sp. z o.o., ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin.
Cena świadczenia.
Pakiet cykliczny Gdzie Jest Bliski PREMIUM, opłata pobierana jest co cykl rozliczeniowy trwający 7 dni (168 godzin) i wynosi 8,50 zł. Użytkownik korzystający z usługi po raz pierwszy, przed wejściem w okres płatny uzyskuje bezpłatny okres promocyjny trwający 14 dni od włączenia usługi (336 godzin). Cena nie obejmuje opłat za korzystanie z transferu danych potrzebnego do włączenia i korzystania z usługi (opłaty według obowiązującego abonenta cennika usług telekomunikacyjnych).
Podwyższone koszty korzystania ze środka porozumiewania się na odległość.
Nie dotyczy.
Sposób i termin zapłaty.
Zapłata za świadczoną przez Locon usługę będzie następować po włączeniu usługi i upływie okresu promocyjnego: co 7 dni poprzez zadysponowanie środków udostępnionych uprzednio na potrzeby usług telekomunikacyjnych przedpłaconych (użytkownicy ofert na kartę) albo przez opłacanie faktur rozliczanych w cyklach wynikających z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych użytkownika z Plus (użytkownicy ofert z abonamentem, w tym ofert mix).
Sposób i termin spełnienia świadczenia.
Locon spełni świadczenie - poprzez umożliwienie lokalizowania bliskich, którzy wyrażą odpowiednią zgodę - natychmiast po zawarciu umowy o świadczenie usługi Gdzie Jest Bliski w wybranej przez użytkownika opcji i wyrażeniu przez użytkownika zgody na rozpoczęcie świadczenia przed upływem 14 dni od zawarcia umowy.
Trwanie i wypowiedzenie umowy.
Jeśli konsument nie wyraził zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 30 dni, usługa jest mu włączana po upływie 30 dni. Po wyrażeniu zgody usługa jest włączana natychmiast. W przypadku pierwszej aktywacji usługi umowa jest zawarta na okres promocyjny trwający 14 dni od momentu włączenia usługi, a następnie ulega automatycznemu przedłużaniu na kolejne płatne okresy tygodniowe (trwające 168 godzin). W przypadku drugiej lub kolejnej aktywacji usługi, umowa jest zawarta na płatny okres tygodniowy od momentu włączenia usługi, a po jego upływie automatycznie przedłuża się na kolejne płatne okresy tygodniowe. Użytkownik może wypowiedzieć umowę i wyłączyć usługę w każdym momencie ze skutkiem na koniec danego okresu tygodniowego, a w przypadku okresu promocyjnego - ze skutkiem na koniec okresu promocyjnego) pod warunkiem złożenia dyspozycji wyłączenia usługi wcześniej niż 2 godziny przez upływem danego okresu. W przypadku złożenia wypowiedzenia później niż 2 godziny przed upływem danego okresu, umowa może zostać przedłużona o kolejny okres i zakończyć obowiązywanie dopiero z upływem kolejnego okresu tygodniowego. Przed włączeniem usługi użytkownik może wypowiedzieć umowę i wyłączyć usługę ze skutkiem natychmiastowym. Wyłączyć usługę (wypowiedzieć umowę) można przez wysłanie z numeru telefonu, dla którego aktywowano wcześniej usługę, wiadomości SMS na numer 8082 o treści „STOP PREMIUM” (koszt SMS wg sieci), poprzez wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu się do portalu www.gdziejestdziecko.pllub poprzez Biuro Obsługi Klienta Plus Usługa ulega także wyłączeniu z chwilą, z którą użytkownik przestaje być stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Plus.
Funkcjonalność treści cyfrowych.
Treści cyfrowe w ramach usługi dostarczane są poprzez transmisję danych oraz SMS. Użytkownik może obejrzeć sprawdzane lokalizacje w czasie, w którym ma włączoną usługę, dowolną liczbę razy na nielimitowanej liczbie następujących urządzeń: smartfon, tablet, komputer osobisty (PC). Warunkiem lokalizowania osób bliskich w usłudze jest wyrażenie przez lokalizowane osoby zgody na przetwarzanie przez Locon danych o ich lokalizacji i udostępnianie tych informacji użytkownikowi.
Interoperacyjność treści cyfrowych.
W celu korzystania z usługi za pośrednictwem stron internetowych lub urządzeń mobilnych, konsument powinien posiadać: a) komputer osobisty z aktualną wersją systemu operacyjnego Windows lub Mac iOS z przeglądarką internetową Internet Explorer ( w wersji 8 lub nowszej) lub Google Chrome (w wersji 14.0. lub nowszej) lub Opera (w wersji 11.1 lub nowszej) lub Mozilla Firefox (w wersji 3.5 lub nowszej) lub Safari (w wersji 3.2.2 lub nowszej), ekranem o rozdzielczości 1130X540 lub b) smartfon lub tablet z systemem operacyjnym Android (w wersji 2.3.3 lub nowszej), Windows Phone (w wersji 8 lub nowszej) lub iOS (w wersji 5 lub nowszej) i pobraną aplikacją mobilną właściwą dla danego systemu operacyjnego. Do korzystania z usługi na komputerze lub urządzeniu mobilnym konieczne jest połączenie danego urządzenia z Internetem (zalecana przepustowość co najmniej 320kb/s).
Procedura rozpatrywania reklamacji.
Użytkownik może złożyć reklamację dotyczącą wykonania umowy. Reklamacje mogą być składane w terminie 13 miesięcy od momentu, w którym miało miejsce zdarzenie będące przedmiotem reklamacji. Reklamacje można zgłaszać telefonicznie, pisemnie (osobiście, pocztą – na adres do reklamacji wskazany powyżej). Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię, nazwisko i numer telefonu (MSISDN), z którego użytkownik korzystał, określenie usługi oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń wraz z żądaniem związanym ze składaną reklamacją. Reklamacja składana pisemnie powinna zawierać ponadto adres korespondencyjny konsumenta. Locon ustosunkuje się do reklamacji w terminie 30 dni kalendarzowych. Zgłoszenie reklamacji nie wpływa na możliwość dochodzenia roszczeń przez użytkownika na zasadach określonych przez właściwe przepisy prawa.
Odstąpienie od umowy.
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od zawarcia umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w punkcie “Obowiązek zapłaty przez konsumenta poniesionych przez przedsiębiorcę uzasadnionych kosztów”. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, konsument musi poinformować Locon o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, załączonego do ustawy o prawach konsumenta i przytoczonego poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby konsument wysłał informacje dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Po odstąpieniu umowa będzie uważana za niezawartą.
Wzór formularza odstąpienia od umowy (w oparciu o ustawę o prawach konsumenta):
Adresat | Locon Sp. z o.o. ,ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin |
Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (*) umowy dostawy następujących rzeczy (*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy (*)/o świadczenie następującej usługi | |
Data zawarcia umowy (*)/odbioru (*) | |
Imię i nazwisko konsumenta (-ów) | |
Adres konsumenta (-ów) | |
Podpis konsumenta (-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) | |
Data |
Koszty zwrotu rzeczy.
nie dotyczy
Obowiązek pokrycia kosztów przez konsumenta.
Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia usługi przed upływem 14 dni od zawarcia umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.
Okoliczności utraty prawa odstąpienia od umowy.
nie dotyczy
Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
nie dotyczy
Dodatkowe gwarancje.
Locon nie udziela dodatkowych gwarancji dotyczących świadczonej usługi.
Kaucja.
nie dotyczy
Pozasądowe dochodzenie roszczeń.
Konsument ma możliwość uzyskania bezpłatnej informacji prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, a także skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (więcej informacji na www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”).
Więcej informacji w Regulaminie Usługi Gdzie Jest Dziecko.
Zamawiam ofertę Pakiet Gdzie Jest Bliski (VIP)
- Wyślij SMS o treści:
- BR
- na numer:
- 8082
Informacje dla konsumenta przed zawarciem umowy.
Główne cechy świadczenia.
Przedmiotem umowy jest korzystanie z usługi subskrypcyjnej Gdzie Jest Bliski w opcji VIP. Usługa umożliwia otrzymywanie informacji o lokalizacji osób bliskich, które wyraziły odpowiednią zgodę, poprzez SMS-a, stronę www oraz aplikację mobilną. Wynik lokalizacji prezentowany jest na mapie lub wysyłany użytkownikowi w wersji tekstowej poprzez SMS-a. W ramach usługi w opcji Gdzie Jest Bliski VIP użytkownik co miesiąc otrzymuje nielimitowaną lokalizację.
Dane przedsiębiorcy.
Locon Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, adres ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Szczecin – Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000132823, o kapitale zakładowym 1 000 000,00 zł, NIP 852-10-13-334;
Adres do składania reklamacji.
Locon Sp. z o.o., ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin.
Cena świadczenia.
Pakiet cykliczny Gdzie Jest Bliski VIP, opłata pobierana jest co cykl rozliczeniowy trwający 7 dni (168 godzin) i wynosi 14,00 zł. Użytkownik korzystający z usługi po raz pierwszy, przed wejściem w okres płatny uzyskuje bezpłatny okres promocyjny trwający 14 dni od włączenia usługi (336 godzin). Cena nie obejmuje opłat za korzystanie z transferu danych potrzebnego do włączenia i korzystania z usługi (opłaty według obowiązującego abonenta cennika usług telekomunikacyjnych).
Podwyższone koszty korzystania ze środka porozumiewania się na odległość.
Nie dotyczy.
Sposób i termin zapłaty.
Zapłata za świadczoną przez Locon usługę będzie następować po włączeniu usługi i upływie okresu promocyjnego: co 7 dni poprzez zadysponowanie środków udostępnionych uprzednio na potrzeby usług telekomunikacyjnych przedpłaconych (użytkownicy ofert na kartę) albo przez opłacanie faktur rozliczanych w cyklach wynikających z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych użytkownika z Plus (użytkownicy ofert z abonamentem, w tym ofert mix).
Sposób i termin spełnienia świadczenia.
Locon spełni świadczenie - poprzez umożliwienie lokalizowania bliskich, którzy wyrażą odpowiednią zgodę - natychmiast po zawarciu umowy o świadczenie usługi Gdzie Jest Bliski w wybranej przez użytkownika opcji i wyrażeniu przez użytkownika zgody na rozpoczęcie świadczenia przed upływem 14 dni od zawarcia umowy.
Trwanie i wypowiedzenie umowy.
Jeśli konsument nie wyraził zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 30 dni, usługa jest mu włączana po upływie 30 dni. Po wyrażeniu zgody usługa jest włączana natychmiast. W przypadku pierwszej aktywacji usługi umowa jest zawarta na okres promocyjny trwający 14 dni od momentu włączenia usługi, a następnie ulega automatycznemu przedłużaniu na kolejne płatne okresy tygodniowe (trwające 168 godzin). W przypadku drugiej lub kolejnej aktywacji usługi, umowa jest zawarta na płatny okres tygodniowy od momentu włączenia usługi, a po jego upływie automatycznie przedłuża się na kolejne płatne okresy tygodniowe. Użytkownik może wypowiedzieć umowę i wyłączyć usługę w każdym momencie ze skutkiem na koniec danego okresu tygodniowego, a w przypadku okresu promocyjnego - ze skutkiem na koniec okresu promocyjnego) pod warunkiem złożenia dyspozycji wyłączenia usługi wcześniej niż 2 godziny przez upływem danego okresu. W przypadku złożenia wypowiedzenia później niż 2 godziny przed upływem danego okresu, umowa może zostać przedłużona o kolejny okres i zakończyć obowiązywanie dopiero z upływem kolejnego okresu tygodniowego. Przed włączeniem usługi użytkownik może wypowiedzieć umowę i wyłączyć usługę ze skutkiem natychmiastowym. Wyłączyć usługę (wypowiedzieć umowę) można przez wysłanie z numeru telefonu, dla którego aktywowano wcześniej usługę, wiadomości SMS na numer 8082 o treści „STOP VIP” (koszt SMS wg sieci), poprzez wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu się do portalu www.gdziejestdziecko.pllub poprzez Biuro Obsługi Klienta Plus Usługa ulega także wyłączeniu z chwilą, z którą użytkownik przestaje być stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Plus.
Funkcjonalność treści cyfrowych.
Treści cyfrowe w ramach usługi dostarczane są poprzez transmisję danych oraz SMS. Użytkownik może obejrzeć sprawdzane lokalizacje w czasie, w którym ma włączoną usługę, dowolną liczbę razy na nielimitowanej liczbie następujących urządzeń: smartfon, tablet, komputer osobisty (PC). Warunkiem lokalizowania osób bliskich w usłudze jest wyrażenie przez lokalizowane osoby zgody na przetwarzanie przez Locon danych o ich lokalizacji i udostępnianie tych informacji użytkownikowi.
Interoperacyjność treści cyfrowych.
W celu korzystania z usługi za pośrednictwem stron internetowych lub urządzeń mobilnych, konsument powinien posiadać: a) komputer osobisty z aktualną wersją systemu operacyjnego Windows lub Mac iOS z przeglądarką internetową Internet Explorer ( w wersji 8 lub nowszej) lub Google Chrome (w wersji 14.0. lub nowszej) lub Opera (w wersji 11.1 lub nowszej) lub Mozilla Firefox (w wersji 3.5 lub nowszej) lub Safari (w wersji 3.2.2 lub nowszej), ekranem o rozdzielczości 1130X540 lub b) smartfon lub tablet z systemem operacyjnym Android (w wersji 2.3.3 lub nowszej), Windows Phone (w wersji 8 lub nowszej) lub iOS (w wersji 5 lub nowszej) i pobraną aplikacją mobilną właściwą dla danego systemu operacyjnego. Do korzystania z usługi na komputerze lub urządzeniu mobilnym konieczne jest połączenie danego urządzenia z Internetem (zalecana przepustowość co najmniej 320kb/s).
Procedura rozpatrywania reklamacji.
Użytkownik może złożyć reklamację dotyczącą wykonania umowy. Reklamacje mogą być składane w terminie 13 miesięcy od momentu, w którym miało miejsce zdarzenie będące przedmiotem reklamacji. Reklamacje można zgłaszać telefonicznie, pisemnie (osobiście, pocztą – na adres do reklamacji wskazany powyżej). Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię, nazwisko i numer telefonu (MSISDN), z którego użytkownik korzystał, określenie usługi oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń wraz z żądaniem związanym ze składaną reklamacją. Reklamacja składana pisemnie powinna zawierać ponadto adres korespondencyjny konsumenta. Locon ustosunkuje się do reklamacji w terminie 30 dni kalendarzowych. Zgłoszenie reklamacji nie wpływa na możliwość dochodzenia roszczeń przez użytkownika na zasadach określonych przez właściwe przepisy prawa.
Odstąpienie od umowy.
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od zawarcia umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w punkcie “Obowiązek zapłaty przez konsumenta poniesionych przez przedsiębiorcę uzasadnionych kosztów”. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, konsument musi poinformować Locon o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, załączonego do ustawy o prawach konsumenta i przytoczonego poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby konsument wysłał informacje dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Po odstąpieniu umowa będzie uważana za niezawartą.
Wzór formularza odstąpienia od umowy (w oparciu o ustawę o prawach konsumenta):
Adresat | Locon Sp. z o.o. ,ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin |
Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (*) umowy dostawy następujących rzeczy (*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy (*)/o świadczenie następującej usługi | |
Data zawarcia umowy (*)/odbioru (*) | |
Imię i nazwisko konsumenta (-ów) | |
Adres konsumenta (-ów) | |
Podpis konsumenta (-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) | |
Data |
Koszty zwrotu rzeczy.
nie dotyczy
Obowiązek pokrycia kosztów przez konsumenta.
Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia usługi przed upływem 14 dni od zawarcia umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.
Okoliczności utraty prawa odstąpienia od umowy.
nie dotyczy
Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
nie dotyczy
Dodatkowe gwarancje.
Locon nie udziela dodatkowych gwarancji dotyczących świadczonej usługi.
Kaucja.
nie dotyczy
Pozasądowe dochodzenie roszczeń.
Konsument ma możliwość uzyskania bezpłatnej informacji prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, a także skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (więcej informacji na www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”).
Więcej informacji w Regulaminie Usługi Gdzie Jest Dziecko.