Jak zaktualizować aplikację „Bezpieczny Smartfon” do najnowszej wersji na telefonie Dziecka?
Przed wykonaniem poniższych kroków upewnij się, że na telefonie Rodzica w aplikacji „Bezpieczna Rodzina”, nie masz włączonej blokady instalacji nowych aplikacji na telefonie Dziecka (Chroń w sieci -> Limity aplikacji -> Sklep -> Blokuj instalowanie nowych). Jeśli blokada jest aktywna, aby móc wejść do Sklepu Play i zaktualizować aplikację „Bezpieczny smartfon” na telefonie Dziecka, należy ją dezaktywować. Po aktualizacji aplikacji możesz ją ponownie włączyć.
- Na telefonie Dziecka uruchom aplikację „Sklep Play”.
- Wybierz z górnego lewego menu „Moje gry i aplikacje”.
- W „Oczekujących” zobaczysz aplikację „Bezpieczny smartfon” z przyciskiem „Aktualizuj”.
- Kliknij „Aktualizuj”, aplikacja automatycznie zacznie pobierać aktualizację. W ciągu kilku sekund pojawi się informacja „Zaktualizowano”.
- Aby nie było konieczne ręczne aktualizowanie aplikacji, zachęcamy do włączenia automatycznych aktualizacji aplikacji na telefonie Dziecka. Aby to zrobić, należy uruchomić aplikację „Sklep Play” na telefonie Dziecka, wybrać z górnego lewego menu „Ustawienia”, a następnie „Aktualizuj aplikacje automatycznie”. W kolejnym kroku należy zaznaczyć „Przez dowolną sieć” lub „Tylko przez Wi-Fi”.