Jak czasowo zawiesić lub zrezygnować z usługi?
Rezygnacja z usługi Gdzie Jest Dziecko wiąże się z rezygnacją z płatnej subskrypcji oraz usunięciem bezpłatnego konta w usłudze.
Jeżeli chcesz wyłączyć usługę tymczasowo, wystarczy rezygnacja z płatnej subskrypcji. Bezpłatne konto w usłudze pozostaje aktywne, co ułatwia powrót do usługi w dowolnej chwili.
- Subskrypcja u operatora:
Pakiet PREMIUM i STANDARD: STOP na bezpłatny numer 8082
Pakiet PREMIUM: STOP PRE na bezpłatny numer 8082
Pakiet STANDARD: STOP STD na bezpłatny numer 8082
Promocyjny pakiet Plus
Jeśli masz aktywny Pakiet Rodzinne S.O.S. w promocji z Angry Birds, Pakiet Gdzie Jest Bliski w promocji Smerfy lub Pakiet Gdzie Jest Bliski w Taryfie Rodzinnej i otrzymujesz komunikaty o przedłużeniu dostępu do usługi z numeru 1020 (to opcjonalnie), to wyłączyć go możesz poprzez SMS o treści STOP GJB na numer 8082. Dodatkowe informacje w Regulaminie Usługi Gdzie Jest Dziecko w paragrafie 11.
- Konto w usłudze:
- na stronie www.gdziejestdziecko.pl i w zakładce Moje konto -> Mój profil wybrać opcję Usuń konto
- w aplikacji mobilnej i w menu w lewym górnym rogu wybrać Ustawienia -> Moje konto i kliknąć Usuń konto
* Usunięcie konta powoduje utratę środków (lokalizacji) jak i utratę wszystkich informacji znajdujących się na koncie.
* Posiadanie konta w usłudze Gdzie Jest Dziecko jest bezpłatne, natomiast opłaty są związane z aktywną na koncie użytkownika subskrypcją.
* Jeżeli nie chcesz otrzymywać powiadomień dotyczących stref (o pojawieniu się bądź też opuszczeniu miejsca przez Bliskiego), nie musisz wyłączać subskrypcji ani usuwać konta. Wystarczy wysłać SMS o treści STREFY WYLACZ na bezpłatny numer 8082 albo wyłączyć te powiadomienia w aplikacji mobilnej lub na stronie www.